czwartek, 4 kwietnia 2013

Sprawdzian i bliski koniec roku szkolnego!!!

Dziś mój wielki dzień!!!
Po dacie każdy może się domyśleć. Jeśli tak się nie stało to zdradzę, że dziś pisałem test kompetencji, który miał za zadanie podsumować sześć lat mojej jeszcze nie bardzo trudnej nauki. Niedługo niestety czas będzie się pożegnać nawet z nowo poznanymi przyjaciółmi (Pozdrawiam!!!). Lecz jeszcze nie czas na rozpaczanie. Dopiero kwiecień i jeszcze sporo czasu upłynie zanim dostanę wyniki mojej pracy i testu.
Sprawdzian był sam w sobie dość łatwy nie zważając na dwa błędy, które popełniłem i wykryłem podczas starannego sprawdzania. Tematyka to "Słowo i jak rozumie je odbiorca". Myślę, że bez względu na to, że jestem często zbyt pewny siebie uzyskam blisko maksymalnej liczby punktów.
Dziękuję za uwagę!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz